Kermit the frog حالا دیگه استن اسمیتهای خودش رو داره!
در بین شخصیتهای قورباغهای، Kermit the frog، پتانسیل زیادی برای کاربرد در استایلهای خیابانی را دارد.
در اواخر دهه ۲۰۰۰، از این عروسک سبز معروف در یک تیشرت با لوگوی Supreme عکاسی و پوسترهای آن در سرتاسر شهر نیویورک به دیوارها چسبانده شد.
سپس، جامعهی استایل خیابانی، محصولاتی که شامل طرح و گرافیکهای کرمیت بود مثل؛ تیشرتها، تختههای اسکیت و برچسبها را به بازار عرضه کرد. همچنین چند سال پیش Bearbrick، این قورباغهی سبز معروف با استایل خیابانی را به دنیای اسباببازیها وارد کرد.

و حالا Kermit the frog امضای خودش را روی اسنیکرهای آدیداس دارد.

سالهای زیادیست که از همکاری آدیداس با
فیلم ساز سبک اسلش به نام “Legend Jonah Heel”، خانه قدرتمند مد ایتالیایی پرادا و البته مشارکت مداومش با Pharrell میگذرد.
حالا ما میتوانیم Kermit the frog را نیز به این لیست اضافه کنیم.
یکی از دوستداشتنیترین اسنیکرهای سه خط آدیداس و استن اسمیتهای همیشه کلاسیک با تعداد زیادی از اِلِمانهای کرمیتْمانند، ترکیب شدهاند. ما راجع به پاشنههایی به رنگ سبز لیمویی، یک گرافیک ساده از کرمیت در بالای آن و شعار معروف ماپتها که همان عبارت “It’s not easy being green” (سبز بودن آسان نیست) که در بالای پاشنه هک شده است، صحبت میکنیم.
این اولین باری نیست که کرمیت با سه خطهای آدیداس همکاری کرده است. پیشترها در سال ۲۰۰۶ و باز هم در سال ۲۰۱۱ شخصیت کرمیت و آدیداس، یک جفت اسنیکر کارتونی عرضه کردند: به ترتیب
Stan Smith Adicolor
Superstar IIs
گرچه، این اولین محصولیست که نسبت به محصولاتی که ممکن است در یک اسباب بازی فروشی بخرید، به نظر یک اسنیکر قابل پوشیدن میآید.
مدت زیادی نیست که Kermit the frog در دنیای استایل و اسنیکر ظاهر میشود، اما این استن اسمیت مشترک ثابت میکند که او دوباره برگشته تا عنوان پادشاه سلطنتی پوشش شخصیتهای قورباغهای را از آنِ خود کند.

بنابراین چه عاملی باعث شده است که این برند ورزشی معتبر، کرمیتِ قورباغه را به عنوان سفیر تجاریِ غیرمنتظره و در عین حال درخشان انتخاب کند؟ و آیا آدیداس واقعاً برند پایداری برای اینکار است؟

این کمپین تعهد آدیداس را برای کاهش اثر کربن و از بین بردن ضایعات پلاستیکی برجسته میکند، زیرا متعهد شده است که تا سال ۲۰۲۴ فقط پلی استر بازیافتی را در تمام محصولات خود استفاده کند.

شخصیت قورباغهی دوستداشتنی ماپتها در ادامه توضیح میدهد که چرا چالش به ظاهر غیرممکن، ارزش آن را دارد و می گوید” اگر همه ما وظیفه خود را انجام دهیم، میتوانیم جهان را به مکانی بهتر و سبزتر برای راه رفتن آیندگانمان در کفشهای خود تبدیل کنیم.



چه خوب که انقدر وقت میذارین و ما رو بیشتر با فلسفه و تاریخچه برندهایی که دوست داریم آشنا مبکنین🤩
من تا الان به محصولات کرمیت توجهی نداشتم ولی الان که داستانش رو خوندم حسابی عاشقش شدم😍😍😍